2007. június 23., szombat

Macska jajj

Pénteken este a Youtube-on bogarásztam, mikor hallottam hogy az ablakpárkány bádog lemezén valami megcsúszott.
Eléggé fújt a szél, azt hittem valamit nekiverődött.

Átvillant az agyamon lehet hogy a macska volt. Igaz nem hallottam nyávogást, kinéztem az ötödiken lévő ablakunkból lent a sötétben nem láttam semmi macseknak látszót.
Körbeszaladtam hatalmas 33nm lakásunkba hívogattam megnéztem az ágy alatt de semmi még a tipikus "GARFILD KAJA!" felkiáltásra sem keveredett elő, erősödött a gyanúm hogy mégis csak ő hajtott végre deszantos ugrást.

papucs csere cipő... öt emelettel lejjebb tapogatózás a sötétben. Lámpa nincs nem hogy zseb...
ott valamiért mégis sötétebb a környezet. Megvan a macsek. Nem nyávog csak zihál ránézésre jól van.
Még is nyávog de furcsán.Spuri fel a lakásba.

Irány a web állat orvost keríteni este 10-kor. állatkorház lett a vége a keresésnek 2perc múlva. Barátnőmnek sms, ne is haza, hanem egyenesen a kórházba jöjjön.

Közben látom a szemem sarkából, hogy a macska megindul és jól sejtettem eltört a lába ráadásul nyíltan.
Kosárba macsek be. Indulandusz. Szomszédékkal összefutok amugy csak köszönő viszonyban vagyunk kérdem kocsival vannak? Nem tudnak-e elvinni? Elmesélem mi történt.
Kocsiba be közben egy cigi.

Állatkorház
Mindenkinek most van baja?
Full tele van a váróterem (még jó hogy anno nem zárták be), hangosan elmesélem mi történ így egyetértés van ez előre engedésemben.

Vizsgálat:
A Doki nő elmagyarázza hogy a csonttörés az inkább a kisebbik baj, inkább a tüdeje és a húgyhólyagja a gond. Ezek is sérülhettek... apró nyomkodás itt-ott ajjaj...nagy nyelés... a tüdeje sérült röntgenezni kell, addig kap infúziot stb stb.
...
-A vér lassan szivárog a tüdejébe és fulladást okozhat, ezt leszívni nem lehet, a következő 24 óra kritikus. A törött lábbal azután érdemes csak foglalkozni. A láb műtét kb 40000Ft, valaki már itt azt mondja hogy inkább altassuk le -apró hatás szünet és kérdő tekintet...
-Értem.- válaszolom
-Kap véralvadás serkentőt stb stb meglátjuk.
...
Infúzió lassan csöpög tartom a mellső lábinkót, hogy rendesen kapja. Közbe ezerrel csörög a teló... "női tájékozódási terep verseny" (bocs Szívem :)
U!! a szomszéd srác is kint vár, kapva kapok az alkalmon hogy a nővér arra jár megkérem vegye át egy picit. Megköszönöm a srácnak hogy ennyit várt de nem tudom meddig fog tartani még.
Infúziónak vége berakják egy ketrecbe, ekkora érkezett meg a barátnőm.
Doki összegzi mi történt mit kapott, mennyire súlyos és veszélyes a helyzet(nagyon).

Anyagiak:

Az esti kezelés, ellátás röntgen stb összesen
11000

Nagyszerű nálam egy deka pénz nincs barátnőmnél 3000, jó másnap reggel jövünk +8000.
Reggel márminthogy hajnalban 7:30-ra szombaton.

folyt.köv.

.

Nincsenek megjegyzések: